Ondersteuning

Bij Aduro streven we er voortdurend naar om de best mogelijke service te bieden. Wij zijn ons ervan bewust dat onze producten een belangrijk onderdeel van uw dagelijks leven zijn. Daarom hebben we voor u een reeks handleidingen gemaakt, waarmee u het maximale uit uw Aduro ervaring kunt halen. Hier vindt u informatie over het juiste gebruik, het oplossen van problemen en het onderhoud van uw Aduro product.

Houtkachels

Hoe kan ik mijn Aduro houtkachel met succes gebruiken? (Bekijk de video hier in het Duits of in het Engels)

  • Hoe moet ik mijn houtkachel schoonmaken en verzorgen? (Engels of Duits)
  • Hoe steek ik mijn houtkachel correct aan? (Engels of Duits)
  • Hoe kan ik de schoorsteentrek verbeteren? (Engels of Duits)
  • Waarom vormt er zich roet op het glas? (Engels of Duits)
  • Waarom roest mijn kachel? (Engels of Duits)
  • Kunnen krassen, vlekken, beschadigingen en andere onregelmatigheden gerepareerd worden? (Engels of Dutis)
  • Wanneer moeten de afdichtingen worden vervangen? (Engels of Duits)
  • Waarom sluit de deur automatisch? (Engels of Duits)
  • Waar vind ik het productienummer van mijn Aduro kachel? (Engels of Duits)

Hebt u nog vragen? Bezoek ons klantencentrum voor verdere nuttige adviezen. Wilt u liever een reclamatie indienen, vul dan ons reclamatieformulier in.

Hybridekachels

Hoe kan ik mijn Aduro hybride kachel met succes gebruiken? (Bekijk de video hier in het Duits of in het Engels)

  • Hoe moet ik mijn hybride kachel schoonmaken en verzorgen? (Engels of Duits)
  • Hoe verbind ik mijn hybride kachel met wifi? (Engels of Duits)
  • Hoe meld ik me aan bij de Aduro Cloud? (Engels of Duits)
  • Hoe gebruik ik de Aduro Cloud? (Engels of Duits)
  • Hoe schakel ik om tussen hout en pellets? (Engels of Duits)
  • Wat te doen bij het ophopen van pellets? (Engels of Duits)
  • Hoe los ik de melding 'Verwarmingsvermogen te laag' op? (Engels of Duits)
  • Hoe los ik de melding 'Aansteken mislukt' op? (Engels of Duits)
  • Kunnen krassen, vlekken, beschadigingen en andere onregelmatigheden gerepareerd worden? (Engels of Duits)
  • Waar vind ik het productienummer van mijn Aduro kachel? (Engels of Duits)

Hebt u nog vragen? Bezoek ons klantencentrum voor verdere nuttige adviezen. Wilt u liever een reclamatie indienen, vul dan ons reclamatieformulier in.

Pellet stove

Hoe kan ik mijn Aduro pelletkachel met succes gebruiken? (Bekijk de video hier in het Duits of in het Engels)

  • Hoe maak ik mijn P5-pelletkachel schoon? (Engels of Duits)
  • Hoe maak ik mijn P1- en P4-pelletkachel schoon? (Engels of Duits)
  • Hoe verbind ik mijn Aduro pelletkachel met app en wifi? (Engels of Duits)
  • Hoe beëindig ik alarm 6 'Geen pellets'? (Engels of Duits)
  • Waar vind ik het productienummer van mijn Aduro kachel? (Engels of Duits)

Hebt u nog vragen? Bezoek ons klantencentrum voor verdere nuttige adviezen. Wilt u liever een reclamatie indienen, vul dan ons reclamatieformulier in.

Biokachels

Is er binnen de reclamatietermijn schade opgetreden aan uw Aduro biokachel, vul dan het reclamatieformulier in

Accessoires

Bezit u een van onze accessoires (bijvoorbeeld houtmanden of een haardstel) en vertoont dit binnen de reclamatietermijn schade, vul dan ons reclamatieformulier in.

Outdoorproducten

Bezit u een outdoorproduct en vertoont dit binnen de reclamatietermijn schade, vul dan ons reclamatieformulier in.

TOP